Tahniah!


Assalamualaikum.

Tahniah & Syabas !! buat semua sahabat teammate sukan Pencak Silat dari UPNM dan UiTM yang telah beraksi di Kejohanan Pencak Silat MASUM 2011 yang diadakan di UPM, Serdang tempoh hari. Walaupun diri ini bukan dalam kalangan penuntut di universiti berkenaan, tapi hasil dari latihan bersama-sama di pergunungan telah mengeratkan ukhuwah kita seolah-olah satu pasukan semasa di sana. Haha. Rakaman korang maen semua dalam simpanan aku. Maklumlah, datang sana sebagai part time cameraman. Keje rakam orang maen jer. Haha.






Bilalah rasa nya aku berpeluang untuk beraksi macam dorang. I mean representing my own university. Aku risau aku tak dapat bagi komitmen sepenuhnya akibat terlalu sibuk dengan kegiatan di luar. Tapi mungkin masanye belum tiba untuk aku beraksi dalam kejohanan MASUM. Tapi aku percaya satu hari aku pasti berpeluang untuk menaikkan nama IIUM di kejohanan MASUM kelak. Insyallah.

Dikesempatan ini juga aku nak ucapkan tahniah dan

~SELAMAT PENGANTIN BARU~

..Singing Bride and Groom..

..persembahan alu2an adhock dari Cikgu Fairuz dan Cikgu Raja..mengenakan pengantin..haha..


..persembahan silat dari Sg Pusu..

buat Cikgu Hanafi dan Cikgu Nor Fazlieza yang baru sahaja mendirikan rumah tangga kelmarin. Semoga hidup bahagia dan diberkati oleh-NYA hingga ke anak cucu. Sorry tak dapat nak buat persembahan silat seperti yang dijanjikan sebab tak cukup masa nak training. Kalau free turun lah jenguk dan melatih pesilat2 di Gelanggang Sg Pusu ni. Wallahhualam.

Comments

  1. baru ku perasan ko buat post ni. terima kasih atas sokongan.
    maaf la tak bertegur sangat dgn ko masa tu.
    :)

    ReplyDelete

Post a Comment